Nasi Nauczyciele

Naszymi przedszkolakami zajmuje się zespół dyplomowanych pedagogów  specjalistów pedagogiki przedszkolnej oraz personel pomocniczy.
Wielu naszych pedagogów posiada również kwalifikacje w nauczaniu języka angielskiego metodą Helen Doron, w nauczaniu matematyki według programu MathRiders, w prowadzeniu warsztatów artystycznych, a także specjalizacje z zakresu psychologii, terapii zaburzeń oraz integracji sensorycznej.

karina-piechulskaKarina Piechulska – pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, animator społeczno-kulturowy. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie również studiów podyplomowych w zakresie kształcenia muzyczno-ruchowego (rytmiki, zajęć sportowych, choreoterapii) i zarządzania oświatą.

Moje zainteresowania pedagogiczne skupiają się wokół psychologii dziecięcej oraz wpływu szeroko rozumianej kultury na rozwój najmłodszych. Swoją pracę dyplomową poświęciłam zagadnieniu rozwijania się poczucia własnej wartości u dzieci.

Za najistotniejsze w pracy z najmłodszymi uważam rozbudzanie w nich zmysłu poznawczego. W praktyce pedagogicznej często wykorzystuję metodę rozwoju poprzez sztukę, dlatego podczas codziennych zajęć grupowych nie brakuje tańca, śpiewu, dramy i prac plastycznych. Pozwalają one dzieciom wyrażać siebie, swoją spontaniczność, ekspresję.

Prywatnie interesuję się kulturą iberoamerykańską (mówię po hiszpańsku, tańczę flamenco), fotografią przyrody i muzyką (grą na gitarze, śpiewem). Każdą wolną chwilę spędzałabym w roztańczonej Andaluzji bądź na łonie przyrody z aparatem w dłoniach.

 

 

Małgorzata Jurek, absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz studiów podyplomowych z zakresu terapii pedagogicznej z elementami systemu Montessori. Ukończyła również szkolenia z zakresu dziecięcej matematyki metodą MathRiders, a obecnie w trakcie studiów na kierunku oligofrenopedagogika.
Swoje zawodowe zainteresowania skupia wokół matematyki, bajkoterapii oraz komunikacji i wymiany informacji w grupie przedszkolnej, a także w kontaktach z rodzicami. Ciągle się doskonali i zdobywa nowe kwalifikacje, do czego motywują ją codzienne obserwacje przedszkolaków potrzebujących dodatkowych ćwiczeń i stymulacji.
W wolnym czasie lubi poczytać powieści przygodowe i fantastyczne, tworzyć prace decoupage, piec ciasta i chodzić do kina.

Agnieszka Koprianiuk-Korczak – absolwentka psychologii oraz pedagogiki przedszkolnej z terapią zaburzeń rozwojowych i terapii pedagogicznej.

Moje szczególne zainteresowania dotyczą rozwoju społeczno – emocjonalnego najmłodszych. Prowadząc zajęcia „Świat emocji” z radością patrzyłam, jak Maluchy pomalutku rozplątują nić emocjonalnych zależności, aby lepiej poznać siebie i innych. Interesują mnie także literackie inspiracje w rozwoju przedszkolaków. Lubię pisać bajki psychoedukacyjne, bo wierzę, że literatura jest światem, który, dzięki słowom, a także obrazom, zaspokaja ważne potrzeby dziecka.

Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką, ogromną miłośniczką kotów (mam 2 kotki), fotografem z całkiem „dobrym” okiem, a od niedawna stawiam pierwsze (według moich przedszkolnych dzieci – udane) kroki w szyciu zabawek.

emilka-karpinska

Emilia Karpińska, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie.
W pracy z dziećmi nastawiona na ich potrzeby, ze spokojem i wrodzoną łagodnością wpływa na relacje w grupie, a także nieoceniona animatorka zabaw muzycznych.
Uwielbia muzykę oraz sport, a także interesuje się historią II wojny światowej. W tym roku pragnie nauczyć się grać na gitarze.

 

 

 

edytkaEdyta Zielkowska – nauczyciel przedszkolny, absolwentka Mazowieckiej Wyższej Szkoły Humanistyczno ?Pedagogicznej w Łowiczu, na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ukończyła również kierunek pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną.

Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym to nie tylko zawód, ale także moja pasja. Radość sprawia mi przekazywanie najmłodszym wiedzy, którą wykorzystają w dalszym życiu, a każde nawet najmniejsze osiągnięcia moich przedszkolaków dają satysfakcję z wspólnej pracy.

Uwielbiam też podróże oraz wycieczki rowerowe.

 

 

 

 

wp_20150703_15_03_23_pro

Marzena Dąbrowska – absolwentka wydziału Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów edukacji początkowej i terapii pedagogicznej dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się na Uniwersytecie Warszawskim.

Od 10 lat licencjonowany nauczyciel języka angielskiego metodą Helen Doron dzieci w wieku od 1,5 do 16 roku życia. Doświadczenie zawodowe zdobywa ucząc od wielu lat dzieci zarówno w przedszkolach, jak i w szkołach podstawowych.

?Z pasją, zaangażowaniem i z wielką przyjemnością nauczam dzieci, odkrywam im ich możliwości, kształcę wiarę w siebie, uczę współpracy, staram się, aby nauka była dla dziecka atrakcją i przyjemnością oraz korzystnie wpływała na jego rozwój emocjonalny, stan wiedzy
i umiejętności.?

Anna Mandelska, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, kierunek pedagogika korekacyjna.

Reedukator, pedagog specjalny, nauczyciel nauczania początkowego, oligofrenopedagog, trener ECDL. Prowadzi zajęcia z zakresu terapii pedagogicznej przedszkolu, szkole oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Hilaris to przedszkole, w którym dzieci mogą rozwijać się w sposób harmonijny.
Jej ulubiona książka to Trylogia Henryka Sienkiewicza.
Ulubiony film? Jest ich wiele, ale bardzo lubi film „Zaklęci w czasie” Roberta Schwentke.
Muzyka, której słucha, jest zwykle odzwierciedleniem nastroju.
Podróże – zawsze z przygodami.
Jej sukces to dzieci. Jestem dumna z tego, że udaje jej się łączyć życie zawodowe z życiem rodzinnym.

Monika Pajączkowska – nauczyciel wychowania fizycznego, instruktor aqua fitness, instruktor pływania, instruktor kinezygerontoprofilaktyki, instruktor nordicwalking. Na co dzień instruktor gimnastyki ogólnorozwojowej, instruktor gimnastyki korekcyjnej grupowej i indywidualnej, instruktor zajęć sportowych w przedszkolach i w Domu Kultury, instruktor aqua fitness senior i instruktor kinezygerontoprofilaktyki w Uniwersytecie III Wieku, nauczyciel gimnastyki korekcyjnej w szkole STO, animator zajęć rekreacyjno – sportowych w ramach Zimy i Lata w mieście w Domu Kultury.

Z pasji do swojego zawodu, z miłości do dzieci oraz z chęci propagowania aktywnego i zdrowego stylu życia prowadzę zajęcia sportowo – rekreacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz zajęcia grupowe i indywidualne z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym z różnymi wadami postawy ciała wg. własnych metod i form dostosowanych do wieku i możliwości ćwiczących z wykorzystaniem zabaw korekcyjnych, elementów integracji sensorycznej, muzykoterapii, korekcyjnych torów przeszkód.

Uwielbiam swoją pracę, nie wyobrażam sobie innej!!! Uśmiech i radość dzieci jest dla mnie największym szczęściem oraz motywacją do tworzenia co raz to, atrakcyjniejszych scenariuszy zajęć, które zaspokoją oczekiwania dzieci.

Danuta Żurawska-Pąk – nauczyciel rytmiki oraz nauki gry na pianinie i skrzypcach.

Małgorzata Kowalska – instruktor zajęć plastycznych i dramowych, animator kultury.